Jacobus vest

Ik spin graag strengetjes van zo’n 75 gram voor het breien van Jacobus aapjes. Ik meng op de kaardemolen de Blauwe Texelaar of Zwartbles met gekleurde wol.

Van de voorraad strengetjes en de restjes heb ik een vest voor mezelf gebreid. Ik ben gewoon begonnen met breien en om de paar toer gewisseld van kleur. Het vest is top-down gebreid en later middenvoor doorgeknipt. Ik heb er een rits ingezet en afgewerkt met een aap-noot-mies-lint. Heerlijk om te dragen!

P1030077

P1030081

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Jacobus vest

  1. Wat dapper om er de schaar in te zetten. Prachtig idee om van restjes af te komen!
    Nelly

Geef een reactie

