Landelijke Spindag 2013

Dit jaar ging ik voor de eerste keer naar de Landelijke Spindag. Al vroeg uit de veren om op tijd in Elspeet te zijn. Wat heb ik mijn ogen uitgekeken. Eén grote zaal met 230 spinnewielen; ik heb nog nooit zoveel verschillende modellen gezien.

DSC_1670  DSC_1668

Als eerste ben ik op zoek gegaan naar Cecile van de Spinner of yarns. Ik zou gaan proefspinnen op een Sidekick. Gelukkig spon deze net zo lekker als mijn andere Schacht wielen, dus ik ben een gelukkige Sidekick-eigenaar geworden. Een mooi stevig opvouwbaar wiel dat makkelijk in mijn autootje past.

                         DSC_1678  DSC_1679

Zat ik net weer in de zaal met mijn Sidekick, ging de materialenmarkt al open. En als snel liep ik met een aantal tasjes met mooie spin- en breispulletjes.

DSC_1677  DSC_1676

Na de lunch heb ik nog even lekker zitten spinnen en een workshop Art Yarns gevolgd.

DSC_1680Moe van alle indrukken maar vol inspiratie vertrokken we eind van de middag richting Groningen. Ach en dan vergeet ik bijna te zeggen dat het ook zó leuk is om internet-spinmaatjes live te ontmoeten.

Ik ben volgend jaar zeker weer van de partij!

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Landelijke Spindag 2013

  1. Marloes zegt:

    Oh joh heerlijk he .heb ook een Side kick sinds vrijdag echt te gek veel plezier ermee ,gr marloes

  2. Margje zegt:

    Ik ga volgend jaar ook weer. Superdag en wat spon die Schacht fantastisch. Zal ik hem toch maar……..

Geef een reactie

